Jump to content
Sign in to follow this  
Guest HOLLOW MAN

Vücut geliştirme-body building

Recommended Posts

Guest MR. MUSCLE

Yeşil hanım kaç kilo verdiniz. Temiz beslenerek ve haftada 3 gün spor yaparak vücudunuzu sıklaştırıp forma sokabilirsiniz.

 

Eğer yağ yüzdeniz halen fazla ise diyet programı ayarlamamız gerekecek.

Spora ayıracak vaktiniz varsa 45 dk cardio çalışması ve 15 dk aerobik / anaerobik bir antrenman sistemi ile toplam 1 saatte işi halledeceğiz.

haftada 3 saat spor yapacaksınız. Diğer günler ( ev hanımı olduğunuzu varsayalım ) sabah ve akşam 1er saat açık havada tempolu yürüyüş / hitt sistem uygulayacağız.

 

Fidan gibi olursunuz BİİZNİLLAH. :)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

merhabalar bende 4 aydır vucut geliştime yapıyorum ama koltuk altı bölgesinde kırmızı çizgiler halinde çatlaklar oluştu önlemek için ne yapmam gerek acaba

 

Karbohydrat yüklemesini biraz azaltmaya bakın zira vücudun fazla karbohydratları depolaması çok kolaydır. Bol su için proteine yüklenin. Adale koymaya başladıysanız ufak ufak çatlaklar oluşur.

Lattismus Dorsi bölümünde çatlak oluşumu çok nadir görülmekle beraber fazlalaşmaz. Aşırı kilo almayın, dengeli beslenin ayda 1 - 1.5 kilo idealdir ve bunu adale olarak almaya bakın. Antrenmandan önce ve hemen sonra 5 er dk esnetme - açma - germe çalışması yapın.

Share this post


Link to post
Share on other sites
deme öyle ya inanıyorum % 50 geçireceğim,kararlıyım:)

 

insallah hadi bakalim :)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

Yeşil hanım kaç kilo verdiniz. Temiz beslenerek ve haftada 3 gün spor yaparak vücudunuzu sıklaştırıp forma sokabilirsiniz.

 

Eğer yağ yüzdeniz halen fazla ise diyet programı ayarlamamız gerekecek.

Spora ayıracak vaktiniz varsa 45 dk cardio çalışması ve 15 dk aerobik / anaerobik bir antrenman sistemi ile toplam 1 saatte işi halledeceğiz.

haftada 3 saat spor yapacaksınız. Diğer günler ( ev hanımı olduğunuzu varsayalım ) sabah ve akşam 1er saat açık havada tempolu yürüyüş / hitt sistem uygulayacağız.

 

Fidan gibi olursunuz BİİZNİLLAH. :)

 

--- Sonraki mesaj ---

 

 

Karbohydrat yüklemesini biraz azaltmaya bakın zira vücudun fazla karbohydratları depolaması çok kolaydır. Bol su için proteine yüklenin. Adale koymaya başladıysanız ufak ufak çatlaklar oluşur.

Lattismus Dorsi bölümünde çatlak oluşumu çok nadir görülmekle beraber fazlalaşmaz. Aşırı kilo almayın, dengeli beslenin ayda 1 - 1.5 kilo idealdir ve bunu adale olarak almaya bakın. Antrenmandan önce ve hemen sonra 5 er dk esnetme - açma - germe çalışması yapın.

 

 

 

hamilelikte 30 kilo aldim desem yeterli olur herhalde. simdi diyorum ki sarkik kollar sonra kas olmasin. birazcik sikilassin istiyorum sadece.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest MR. MUSCLE

Şu 30 kiloyu zamana yayarak spor ile verirsek sarkma falan kalmaz.

 

:) kas yapmak oadar kolay değildir merak etmeyin. 1 cm ölçü için ben aylarca hayvan gibi beslendiğimi biliyorum.

Siz sadece hafif ağırlıklarla çok tekrar yapacaksınız. Hem adale aralarındaki hem de üst katmanlardaki yağ dokularını yakacağız. Güzel bir diyet eşliğinde.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Şu 30 kiloyu zamana yayarak spor ile verirsek sarkma falan kalmaz.

 

:) kas yapmak oadar kolay değildir merak etmeyin. 1 cm ölçü için ben aylarca hayvan gibi beslendiğimi biliyorum.

Siz sadece hafif ağırlıklarla çok tekrar yapacaksınız. Hem adale aralarındaki hem de üst katmanlardaki yağ dokularını yakacağız. Güzel bir diyet eşliğinde.

 

ben kilolari verdim az kaldi ama spor esliginde degil o yüzden sarkmalar.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ZÜHREM
arkadaşım sen diğer konuda cevaplamıştın teşekkür ederim,diğer arkadaşlardan bilgisi olan yardımcı olabilirmi,vucumuzdaki çatlaklar için nasıl egzersiz yapmalıyız,yada egzersizleri var mı?

akşamları acnelys merhem sabahalrıda madecassol sür uzun soluklu bir tedavi ama kesin çözüm

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Celal
merhabalar bende 4 aydır vucut geliştime yapıyorum ama koltuk altı bölgesinde kırmızı çizgiler halinde çatlaklar oluştu önlemek için ne yapmam gerek acaba

 

Bu antreman sırasında kulladığınız kilonun fazla olduğunu gösteriyor olabilir. .Bu aynı zamanda aşırı kilo(kilo alıp vermek,,zayıflamak) değişimindende olabilir.. Genelde salonlarda çalışırken ben 150 kg benç pres yaptım sen kaç yapıyorsun filan gibi bir takım güç gösterileri ciddi sakatlıklara yol açıyor ( bel,omurga, fıtık vs)

Bu çatlaklar için kremler var. Kullanmanızı tavsiye ederim.Aşırı çok yoğun antremandan kaçının.Normal programı izleyin.

Zaten normal aldığınız besinlerle bu sporda ilerlemeniz mümkün değildir. Kas büyümesi için protein ve amino asit takviyesi almalısınız.

Sevgiler..

 

--- Sonraki mesaj ---

 

ben kilolari verdim az kaldi ama spor esliginde degil o yüzden sarkmalar.

 

Önce kollar için program söylemek istiyorum.

Az kılo ile çok tekrar yapmalısınız. 1,,2kg lık ağırlıklar var onladan edinin.Her gün düzenli bir zaman ayırmalısınız. Çalışmanız. Biseps (ön kol) ve Triseps( kolun arka kısmı) ..çalışması olmalı.

İnternetten bunların çalışma şekillerini bulabilirsiniz. Yada ben burdan yardımcı olabilirim.Düzenli çalışma sonucunda hem koldaki fazla yağları yakıp hemde sıkı bir görünüm elde edebilirsiniz.

 

Kilo vermek için ana kurallar.

 

30 yaş üzeri kişilerde metabolizmada yavaşlama gözlemlenir:

Bu sebepten kişinin rejim yapaken aç kalması ve az öğün atlaması hiç bir işe yaramaz. Aksine sık ve az beslenerek (günde 6 kere) metabolizmanın hızlandıılması lazımdır.

 

Bu beslenmede

- Lifli besinler tercih edilmelidir.

- Ekmek beyaz ekmek olmamalıdır. ( çavdar,tam buğday ekmeği olmalıdır.)

-Akşam saat 7 :30dan sonra mümkünse yemek yenmemelidir.

-Düzenli egzersiz şarttır. Bu 40 dk yürüyüşde olabilir.Düzenli egzersiz rejim sırasında yağ yerine kas yakmanızı engeller.

- Bol su tüketilmelidir.

- Fast food,Ağır yemekler,ağır tatlılardan uzak durulmalıdır.

- Bu diyet sırasında akşam ızgara et,tavuk balık yenebilir.Çok aşırıya kaçmadan istendiği kadar meyve sebze yenebilir.

 

 

 

 

 

-

Share this post


Link to post
Share on other sites
Bu antreman sırasında kulladığınız kilonun fazla olduğunu gösteriyor olabilir. .Bu aynı zamanda aşırı kilo(kilo alıp vermek,,zayıflamak) değişimindende olabilir.. Genelde salonlarda çalışırken ben 150 kg benç pres yaptım sen kaç yapıyorsun filan gibi bir takım güç gösterileri ciddi sakatlıklara yol açıyor ( bel,omurga, fıtık vs)

Bu çatlaklar için kremler var. Kullanmanızı tavsiye ederim.Aşırı çok yoğun antremandan kaçının.Normal programı izleyin.

Zaten normal aldığınız besinlerle bu sporda ilerlemeniz mümkün değildir. Kas büyümesi için protein ve amino asit takviyesi almalısınız.

Sevgiler..

 

--- Sonraki mesaj ---

 

 

 

Önce kollar için program söylemek istiyorum.

Az kılo ile çok tekrar yapmalısınız. 1,,2kg lık ağırlıklar var onladan edinin.Her gün düzenli bir zaman ayırmalısınız. Çalışmanız. Biseps (ön kol) ve Triseps( kolun arka kısmı) ..çalışması olmalı.

İnternetten bunların çalışma şekillerini bulabilirsiniz. Yada ben burdan yardımcı olabilirim.Düzenli çalışma sonucunda hem koldaki fazla yağları yakıp hemde sıkı bir görünüm elde edebilirsiniz.

 

Kilo vermek için ana kurallar.

 

30 yaş üzeri kişilerde metabolizmada yavaşlama gözlemlenir:

Bu sebepten kişinin rejim yapaken aç kalması ve az öğün atlaması hiç bir işe yaramaz. Aksine sık ve az beslenerek (günde 6 kere) metabolizmanın hızlandıılması lazımdır.

 

Bu beslenmede

- Lifli besinler tercih edilmelidir.

- Ekmek beyaz ekmek olmamalıdır. ( çavdar,tam buğday ekmeği olmalıdır.)

-Akşam saat 7 :30dan sonra mümkünse yemek yenmemelidir.

-Düzenli egzersiz şarttır. Bu 40 dk yürüyüşde olabilir.Düzenli egzersiz rejim sırasında yağ yerine kas yakmanızı engeller.

- Bol su tüketilmelidir.

- Fast food,Ağır yemekler,ağır tatlılardan uzak durulmalıdır.

- Bu diyet sırasında akşam ızgara et,tavuk balık yenebilir.Çok aşırıya kaçmadan istendiği kadar meyve sebze yenebilir.

 

-

 

tsk ederim dikkat edicem yazdiklarina

Share this post


Link to post
Share on other sites

mr muscle evden işe,işten eve arabamla gidip geliyorum spor yapmaya,yürüyüşe zamanım olmuyor,senden karındaki yağları eritecek bir formül istiyorum

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

×
×
  • Create New...