Jump to content

Sadece İstihare ve Rüya


UGURBOCEGI

Önerilen Mesajlar

valla ben yaptim ve beni feci sekilde korkuttular yalniz yattiktan sonra kagidida yastigin altina koydum oylesine bisey soylemediler niyetimle ilgili sag yanim uyusmustu valla agirlik falan degil ruyamda bana bir guzel kizdilar sonrada bana nerde ve nasil olecegimi gosterdiler gununu tarihinide verdiler valla ama zaman gecmis zaman

neyse yaa ben abdestsiz yaptim bide nasil niyet ediyosunuz ben dedim bir isism icin avukata gidecem hayirlimi hayirsizmi yanlis mi dedim acaba

lutfen cevap

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
valla ben yaptim ve beni feci sekilde korkuttular yalniz yattiktan sonra kagidida yastigin altina koydum oylesine bisey soylemediler niyetimle ilgili sag yanim uyusmustu valla agirlik falan degil ruyamda bana bir guzel kizdilar sonrada bana nerde ve nasil olecegimi gosterdiler gununu tarihinide verdiler valla ama zaman gecmis zaman

neyse yaa ben abdestsiz yaptim bide nasil niyet ediyosunuz ben dedim bir isism icin avukata gidecem hayirlimi hayirsizmi yanlis mi dedim acaba

lutfen cevap

 

ya aslında benide korkuttular ama daha uyumamıştım ben. bide kendim duayla ilgili korkum olduğu için yani ben kendim korkuyom diye düşündüm. ben abdestli yaptım. 2 gün üst üste. ama bi cevap almadım. başka rüyalar gördüm ama sorumla ilgili değildi. ne dediler sana rüyanda? nasıl ölceğin hakkında ne dediler? çok korktum senin bu yazını okuyunca o yüzden soruyorum yanlış anlama. Aman yapmıcam ben bi daha, vazgeçtim. ne olcaksa olsun. bilmesemde olur dileğimin sonucunu.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ben 3 gecedir yapıyorum ama hiçbir sonuç alamadım.Şimdi burdaki mesajları okuyunca da vazheçtim artık.Bugüne kadar biçok istihare yaptım ama nafile..Allah'a o kadar çok dua ettim bana yol göster,bişey söyle diye ama malesef hiçbir ipucu alamadım hiçbirzaman..Daha etkili bir yöntem bilen var mı?Neden bişey göremiyorum?:wallbash:

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
benim tavsiye ettığım istihareleri okuyun sonuc alınıyor ınsallah...ben bunla da sonuc aldım

Evet sizin tavsiye ettiğiniz istihareyi de yaptım ama göremiyorum malesef:( benim rüyalarım hep çok karışık.Yattığım zaman niyetimle ilgili bişey görmüyorum.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

yatınca baş ucunuza mıknatıs koyun...

 

 

karışık dedıgınız şeyler de manalı olabilir...ama eger yoramıyosanız net bişey gormek ısteyın..mesela eger niyetım olacaksa bı bardak su ıceyım gıbı...ne kadar karısık da olsa su ıctığınızı gorursenız olumluya yorarsınız

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
ya diledim.oldu arkadas burda rapunzel yazmiski istihare yapip yatilinca bayan olarak o odaya erkek girip cikinca istihare olmazmis dogrumu???? Ozaman yapmama gerek yok cünkü hangi odaya yatarsam yatayim kardeslerim illaki girip cikacaklar???

 

hayatım bu söylenen kişi için değişir. sen eğer bir erkekle birşey yapmayacaksan niye istihareni bozsunki. ben kendi kafamdan sadece rüyama ve uykuma niyet edip yattıktan sonra odama babam, kardeşim, arkadaşım gelsin neyi değiştirirki. sonuçta niyet önemli.. kusura bakmayın ama bana göre bunlar hurafeden başka birşey değil.

 

valla ben yaptim ve beni feci sekilde korkuttular yalniz yattiktan sonra kagidida yastigin altina koydum oylesine bisey soylemediler niyetimle ilgili sag yanim uyusmustu valla agirlik falan degil ruyamda bana bir guzel kizdilar sonrada bana nerde ve nasil olecegimi gosterdiler gununu tarihinide verdiler valla ama zaman gecmis zaman

neyse yaa ben abdestsiz yaptim bide nasil niyet ediyosunuz ben dedim bir isism icin avukata gidecem hayirlimi hayirsizmi yanlis mi dedim acaba

lutfen cevap

 

hayatım, senin ne şekilde ne sorduğunu bilmiyoruz, kafandan ne geçirdinki sana kızdılar.. mutlaka sende bir sorun vardıki bu tepkiyi görmüşsündür diyebilicem.. benim bir kız arkadaşımda abes bir soru sormuş ve oda aynı senin gibi fırça yemiş, üstüne oda yetmemiş oldukca nasihat bile etmişler..

sanırım bu sizin sorularınızdan kaynaklanıyor..

 

arkadaşlar bu istiharede hayırlımı değilmi diye değil, net bir soru soracaksınız.. bazı arkadaşlar sormuş, aynı şeyleri tekrar etmek istemiyorum.. lütfen baştan yazılanları okurlarsa aynı şeyleri tekrar tekrar yazmak ve yine izah etmek zorunda kalmayız..

 

ayrıca bir istihareden korkacak kadarda etkileniyorsanız yapmayın derim..

dikkatimi çekiyorda, bu forumda nedense herkes birbirinden çok etkileniyor.. ben ve arkadaşlarım yıllardır yapıyoruz neden bu sorunlar bizde olmuyorda sizde oluyor birde bunu düşünmek lazım. sanırım sizin içinizde korku var bu yüzden oluyor.. o kadar çok istihare çeşidi varki, ben size burada en basitini ve kesin olanı verdim.. herşey her zaman istediğimiz anda olsaydı şu nda burada bu istiharelere bile ihtiyaç duymazdınız.. azmedip devam ederseniz istediğiniz sonucu alırsınız.. yinede siz bilirsiniz.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...