Jump to content

Çekim Yasası Deneyimleri ve Paylaşımlar


Guest MedCezir

Önerilen Mesajlar

İη¢ιѕєℓ
:)))))) iste azmin sonu bu, sonunda cocugu romantik yapma asamasina soktun :)

--------------------

Çekim Yasası’nın kısaca özeti şudur:Evren bir katalog, ve bizde bu katalogtan istediğimizi seçecek olan insanlarız.İşte istediğimiz şeylerin bize gelmesi çekim yasasının varlığıdır.

 

PEKİ NASIL UYGULAYACAĞIZ BU YASAYI?

 

Çok Basit.Sadece düşüneceğiz ve şu adımları uygulayacağız:

Ne istediğimize karar verip,Onu her zaman görebileceğimiz biryere yazacağız.(İşimde başarılı olacağım,çok param olacak,sağlıklı ve mutlu bir yaşamım olacak gibi)

Onu elde edebileceğimize inanacağız.

Ve onu gözümüzde canlandıracağız.

Bu şeyi hak ettiğimize ve mümkün olduğuna inanacağız.

Günde birkaç kere gözlerimizi kapatıp istediğimiz şeyleri düşüneceğiz.

Bu şeyleri elde ettiğimizdeki duygularımızı hissetmeye çalışacağız.

Şu anda sahip olduklarımız için minnettar olduklarımızı düşünüp şükredeceğiz..

Ve bundan zevk almalıyız.

 

Evren bunu nasıl uygulaması gerektiğini ve nasıl gerçekleştireceğini bilir.Çekim yasasındaki en büyük etmen Evrendir.Çünkü evren bir katalogtur.Bizede bu katalogtan istediğimizi seçmek kalıyor sadece.Evrenin çekim yasasındaki görevi istediğimizi gerçekleştirmektir.Evren bize şöyle demektedir:

 

“İSTEĞİN BENİM İÇİN EMİRDİR”

 

Çekim yasasına göre düşünülen şeyden kopulmadığı sürece o şey gerçekleşir.Yani mutlu olmak istiyorsanız mutlu olursunuz.Veya param yok diye her zaman sıkılıyorsanız paranız hiç olmaz.Yani çekim yasasında odaklandığınız şey her zaman gerçekleşir.İster pozitif ister negatif bir düşünce olsun o kesinlikle ileride gerçekleşir.Yeterki o düşünceye odaklanın.

 

DÜŞÜNCE OLAY

Paranızın artmasını istiyorsunuz Paranız gelecekte artacaktır

Sağlıklı olmak istiyorsunuz Sağlınız düzelmeye başlar.

Mutlu olmak istiyorsunuz Mutluluk size gelir

 

 

Kısaca şu şekildede söyleyebilirz.

 

“BİR ŞEY DİLE O ŞEY GERÇEKLEŞSİN!!!”

 

-Mesela kendinizi sevinki başkaları tarafındanda sevilin

-Etrafınızdaki insaların pozitif yönlerini görün.

-Çünkü kendi gerçekliğinizi yaratan SİZSİNİZ!!!

 

-Çekim yasasını uygularken(pozitif bir hedefe odaklanmak gibi),sizi hedefinizden uzak düşürecek hiçbir şeyi zihninizde tutmayın!Çünkü

 

“İNSAN NEYİ DÜŞÜNÜRSE BAŞINA O GELİR!!!!”

 

 

 

Unutmayın istenmeyini itmek ona güç kazandırır.Mesela savaş karşıtı eylemler,teröre karşı mücadelelerin hepsi onların gücünü arttırır.

 

Unutmayınki siz kendi istediklerinize sahip olabilecek enerjiye sahipsiniz.Hiçbirşey sizi yolunuzdan çıkartamaz,hiçbirşey sizin hedefinize ulaşmanıza engel olamaz!!

 

Enerjiyi tanımlamak gerekirse,enerji her zaman varolan,yokedilmeyen,sonsuz olan,yaratılamayan,yaratan şeydir.

 

İyi,güzel peki Tanrı’yı tanımlayalım?

 

Tanrı:Herhangi bir şekilden farklı olan,gücü sonsuz olan,her zaman varolan,yokedilmeyen,yaratılmayan yaratandır.

 

Gördüğünüz gibi tanımlar birbirine çok uyuşuyor!!!

 

SİZ ENERJİNİN KAYNAĞISINIZ,SONSUZ VARLIKLARSINIZ.SİZ TANRI’NIN GÜCÜSÜNÜZ,TANRI’YA NE DİYORSANIZ SİZDE O’SUNUZ!!!

 

Gördüğünüz gibi,isteğimize ulaşmak için gerekli olan enerjiye sahibiz.Bize sadece hedefimize odaklanmak,onu gerçekleştirmek kalıyor.

 

Gerçekliğinizin çeşitliliği sizi özgür bıraksın ve istediklerinizi seçin ve yaşamak istediğiniz bir şey gördüğünde,onu düşünün.Onunla ilgili duyguyu bulun ve o duyguya bürünün.Ondan bahsedin,onuna ilgili yazın.Onu kendi gerçekliğinize dönüştürün ve yaşamak istemediğiniz deneyimleri görünce,onunla ilgili konuşmayın yazmayın,endişelenmeyin,tepki vermeyin,görmezden gelmek için kendinizi zorlayın,dikkatinizi vermeyin,istediklerinize olan dikkatinizi bölmeyin!!!

 

Sonuç olarak:

 

Emrimizde olan evrenin kataloğundan seçtiğimiz hedeflere tamamen odaklanmalıyız.

Zihnimizde hedefin gerçekleştiğini canlandırmalıyız.

Engellerin bizi yolumuzdan çıkartmasına izin vermemeliyiz.

Her zaman hedefimizin olacağına inanmalı ve hedefimizden ne olursa olsun vazgeçmemeliyiz.

Çünkü evren neye odaklanırsak bize onu getirir.

Eğer “Param olacak” derseniz paranız olur fakat bu esnada “Bu bir işe yaramıyor,vazgeçiyorum” derseniz,yakınlaştığınız hedeften uzaklaşıp başa dönersiniz!!!

 

ASLA HEDEFİNİZDEN VAZGEÇMEYİN,ONU HERZAMAN DÜŞÜNÜN,GERÇEKLEŞENE KADAR ONDAN VAZGEÇMEYİN,HEDEFLERİNİZ GERÇKELEŞTİĞİNDE,BU YASAYI UYGULAMAYA DEVAM EDİN.ÇÜNKÜ EVREN HERZAMAN HİZMETİMİZDE.BU SİHİRLE YAŞAMAYI ÖĞRENİN!!!

 

 

lakito tavsiyen uzerine gelip burda paylaştıklarınızı okudum. istifade edecegimi umuyorum.tekrar teşekkur ederim arkadaşım.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
lakito tavsiyen uzerine gelip burda paylaştıklarınızı okudum. istifade edecegimi umuyorum.tekrar teşekkur ederim arkadaşım.

 

 

rica ederim sanem nedemek, yardimim dokunursa ne ala cok sevinirim. umarim ise yarar inanarak yapmalisin, ve bu konuda bi kitap tavsiye ettim onuda oku. ayrica dusuncelerinde en azindan birazda olsa etki olduysa paylasirsan seviinirim

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

arkadaşlar düşünce gücünüzle olumsuz bişeyi bile olumlu konumuna getirebileceğinizi biliyormusunuz mesela ben bugün yaptım bugün paazr ve erkek arkadaşım tatilini ayarlayamadı çalışıyor ama bakarmısınız bana çok yakın bi yerde çalışıo şuan normalde yanına gidemem çalışırken ama bugün gidicem mesela yok olmaz imkansız die bişi yok aklınızdan çıkarın önce bunu ben kötü düşünsem onu bugün göremezdim mesela lütfn diğer arkadaşlarımın ve benim sölediklerimi dikkate alın iyi düşünceler arkadaşlar:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
İη¢ιѕєℓ

olumlu dusunmenin gucu adli bir kitap var Norman Vincent PEALE (Şahin CÜCELOĞLU) linki var eger isterseniz özetini kopyalayabilirim. harika bir kitap tam kendimi cikmazda hisettigim anda evde kösede duran bu kitabi okudum kendimi cok iyi hissediyorum onun disinda olumlu dusunmeye kendimi adapte ettim suan hayatimda olumsuzluklar olsada onlari yok sayiyorum mutlaka olumsuz dusundugum anlar oluyor ama saatlerce deil gelip gecio kafandan nasil atilir onu bile yazar örneklerle göstermis, cok faydali bir kitap emin olun 3 gune kalmaz bitirirsiniz.

 

lakito bu tavsiye ettiğin kitabın adı olumlu yaşamanın gücü degil mi?

yıllardır kitaplıkta duran ve hiç faydalanmadıgım okumadıgım bir kitapmış meger.elimin altındaymış:) hemen okumaya başlıycam.olumlu degişiklikler oldugunda sizlerle paylaşmayı tabiki istiyorum.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

mutlaka oku evet olumlu dusuncenin gucu cnm, bendede el altinda duruyordu sagulsun keydiley cekim yasasini beynime sokmaya basladigi andan itibaren o kitap gözume ilisti ve ben o kitabi 3 gunde bitirdim sayilir. cok etkisi oldu.

 

keydileycim kesinlikle olumlu duusnmemiz etkiliyor biseleri gercekdn icten istemek bize fayda gösteriyor cnm, umarim dahada basarili oluruz insallah...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

çekim yasasını bilen arkadaşlar ve qerçekten qünlük yaşantısında kullanan arkadaşlar Allah aşkına banada öğretin..lütfen yardımınıza ihtiyacım var...

sevdiğim imkansız birini çekim yasasıyla hayatıma nasıl çekebilirim...???

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arşivlendi

Bu konu artık arşivlenmiştir ve başka yanıtlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...