Jump to content

Büyünün İyisi Varmıdır


Guest mustafa_35
 Paylaş

Önerilen Mesajlar

Büyü Günah mıdır?

 

Bazı kimseler büyünün günah olmadığını, hatta bazen bunun iyilik sayılabileceğini iddia ederler. Ama gerçek böyle değildir. Herkesin bir kaderi vardır. Tanrı herkesin kaderini çizmiş ve ona irade gücü vermiştir. Bir insan doğar ve kaderine göre bir ömür sürer. Bu arada iyiyle, kötüyü ayırmak için vicdanından yararlanır ve doğru yolda yürüyebilmesini de iradesi sağlar. Bir insana büyü yapıldığı zaman onun doğru yolda gitmesini sağlayan iradesi elinden alınmaktadır. Yani kendisi savunmasız bırakılmaktadır. Bu da Tanrıya karşı gelmek demektir. Din kitaplarının hepsinde de büyünün çok ağır bir suç olduğu yazılıdır. Hatta Tanrının gerektiğinde her türlü suçu bağışlayacağı belirtilmekte fakat büyü yapanı asla bağışlamayacağı belirtilmektedir.

 

 

Bütün bunlardan da anlaşılacağı gibi büyü yapmak, ve yaptırmak günahtır! Bir insanın kaderini değiştirmek, iradesini elinden almak, kendisine acı çektirmek gerçekten çok büyük bir suç ve günahtır.

 

Büyünün İyisi Var mıdır?

 

Bazı kimseler kısmet açmak için veya buna benzer nedenlerle büyü yapmanın sevap olduğunu iddia ederler. Mesela evde kalmış bir kıza büyü sayesinde koca bulmanın iyilik olduğunu söylerler. Bu da yanlış bir düşüncedir. Tanrı, herkesin kaderini ayrı çizmiştir. O isterse evde kalmış kuluna uygun bir eş de verebilir. Böyle bir durumda o genç kızın hayırlı bir eş için dua etmesi daha doğrudur ve aynı zamanda sevaptır. Ama Tanrının işine karışarak, alın yazısıyla oynamak yine onun dualarından, kitaplarından, sıfatlarından yararlanarak, büyü yapmak büyük hatadır.

dır

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Büyünün iyisi yada beyazı diye bir şey yoktur. İyi bir şey olsa bizleri yaratan Allah'u c.c Teaala c.c yasaklamazdı zaten ki bu İslamiyetin içindeki bütün yasaklar için geçerlidir...

İyi niyet adına şeytani esaslara dayanarak yapılan hiç bir teşebbüs, hiç bir şekilde bunu değiştirici mahiyette değildir...

 

Orda burda Havas ilmi adına bu türden konuşarak kendini pazarlayanlar takımı ve onların taklitçi maymunu haline gelmiş cühela takımınıda sakın hiç kaale almayın, çünkü onlar yaptıkları şeytani işleri Havas ilminin arkasına saklanarak örtbas etmeye ve bu şekilde Havas ilmini kötüleyerekte müslümanların bu ilmin bereketinden uzak kalarak büyü ve cin tasallutlarına karşı korunmasız duruma düşmesini amaçlayan munafık ve siyonistlerinde ekmeğine yağ sürmekten başka bir iş yapmıyorlar...

 

İstemeyi bilene İlahi rahmet kapıları her zaman açıktır ama ''bana göre, sana göre'' diyerek Allah'ı c.c ve aziyz dini İslamı kendi keyfine, kendi rızasına uydurmaya çalışılarak olmayacağınıda bilmek şarttır...Olsa bile bu makbul olduğundan değil İSTİDRACTAN dolayıdır ki , ''İstidrac ne demektir ? '' diye araştırırsanız meseleyi daha iyi anlamış olursunuz İnşaallah...

 

Baki selam...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Öncelikle büyü niyettir.Hocanın karşısına çıkar büyü yaptırıcam adı altında niyetini ifşa edersin.Mesela oğlumu gelinimden ayırıcağım yaparmısın?denir hocaya.Hocada velevki yaptı bir zaman sonra niyetin gerçekleşir ama ne şekilde? Evet bir ayrılan olur ama oğlunu gelininden ayırıcanı umut eden kaynana kızı varsa ayrılığı kızının yuvasını yıkarak yaşar.Allahın taktiridir bu önüne geçilmez.Senin niyetin ayırmakmıydı ey kulum!! Al sana ayrılık diye niyetini başına verir.Diyelim ki büyüyle birini seviyorsunuz onunla evlenmek istiyorsunuz diyelim ki evlenmek istediğiniz kişide bekar yani yuva yıkmıyorsunuz masumane bir büyü bu.Yine diyelim ki amacınıza ulaştınız evlendiniz.Bedelini ödersiniz.Nasıl mı? Allah bilir ama sevdiğinize kavuşur fakirlik içinde yaşarsınız yada mutsuz olur her daim kavga edersiniz yada o evlilikten çocuk sahibi olamazsınız.yani bir şekilde diyeti bedeli vardır.Neden?Masumane bir büyüydü canım niye böyle ağır olsun bedeli derseniz size vereceğim cevap şu olur.Büyüyle evlendiğiniz kişinin kaderine müdahale ettiniz çünkü bakalım o kişinin kaderinde siz varmıydınız.Velhasıl iyi yada kötü büyüye baş vurduğunuzda bir şekilde sizde ziyana uğrarsınız.Bir nevi beddua gibi bişey beddua ettiğinizde yarı yarıya pay edildiğini bilin.Diyelim ki sevgilinizden ayrıldınız çok normal bişey bu kaderinizde değilse bir müddet sonra ayrılacaksınız zaten Allah size onunla bir gelecek vermemiş.Ama ayrılınca başlarız beddualara"bensiz yüzün gülmesin inşallahhhh" "mutlu olama inşallahhh" işte o an silkinip kendinize gelin o ettiğiniz bedduanın yarısı sizede yazılıyor.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

peki ya yapılanı bozdurmaya çalışmak?

 

büyü yöntemi üzerindense

 

e dolaylı yoldan o da günah !

 

zulme sabır ve tevekkül emrediliyor !

 

büyüyü yapan yapar ! bi kişide bu büyü tutarsa bunun bozulması zaten imanla olucak iş ! hatta buyuye maruz kalmak imanı derinleştirmek için vesiledir ! ya da iman etmek için !

 

imtihanın süsüdür ! işin aslı Allahın rahmetidir !

 

iman olmadı mı ne kadar bozdurursak bozduralım büyünün bize etki ettiği kapıyı açık bırakıyoruz ! bu da ahirette savunmasız kalmaya bi ihtimal demek !

 

 

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Büyüyü bozdurmak günahmıdır?

Bilgilerim dahilinde vereceğim cevap hayırdır.Büyüyü bozdurmak yada bozmak günah değildir.Büyüye sabretmek imanı güçlendirir diyede bir şey yok.Büyüye maruz kalanlariçin verilen fıkıh kitaplarındaki tavsiye gidip şifanızı arayınızdır.Dikkat edin "şifanızı" Allah dert vermiş ama yanında dermanınıda vermiş.Bu şu oluyor sana kansersin teşhisi konuluyor sen diyorsun ki sabır edersem geçer.Ne alaka? Hastalanmışın ve şifanda var git tedavini ol kurtul.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...