Jump to content

Arkadaşlar Çekim Yasasında Yardıma İhtiyacım Var!


Guest umutum

Önerilen Mesajlar

arkadaşlar ben dedikçe sanki daha çok olmuyor.eşim 11 aydır işsiz elimden geldigi kadar dualar okudum halada okuyorum bu arada secret ,ve ferrarisini satan bilge kitapını okudum .ama tam beynimi bir şeylere inandırıyorum eşim çok olumsuzdur her şeyin kötüsünü görür benim olur diye düşündügüm şeyleri olmaz boşuna beynini yorma demiyormu benim moral sıfır oluyor.ve artık hiç bir konunda kötü düşünceni bana açıklama dedim tamam dedi ama ben ne yapcagımı bilemedim nasıl geliştireyim kendimi daha çok ve tam konsantre olamıyorum yani beynimi boşaltamıyorum o sorunumda var.ve başarabilecegimede çok inanıyorum öyleki bazen olmasını istedigim ve görmek istedigim kişileri yogun şekilde düşündümmü oluyor.mesela geçen hafta şehir dışında oturan arkadaşımla 2yıldır görüşemiyoruz sadece telefonla görüüşüyoruz ve ben onu 5dakika kadar çok yogun olarak düşündüm ve 5dakika sonra işyerinden aradı görüştük.ama iş konusunda beynimi veremiyorum lütfen yardımcı olurmusunuz

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

sitedeki yazilarimizi okudunuzmu ?

 

ayrica esinizin olumsuz oldugunu siz kendinizde dusunuyorsunuz ve bunu beyninize sizde yönlendiriyosunuz. Esinizin olumsuz oldugunu kabullenin ve artik onun olumsuzluklarini dusuncelerini görmemezlikden gelin.. (olumsuz dusuncelerini) kisacasi bu duruma alismamiz gerekiyor, cunki hic bir ortamda insanlara gidipde benim yanimda olumsuz seyler konusmayin ben kendimi olumluya adapte ediyorum denmez o yuzden siz inandiginiz zaman beyniniz diger olumsuzluklari görmemezlikden gelicek zaten.. buda zamanla oluyor, esinizin olumlu dusundugunu dusunun, gözunuzde canlandirin..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Secret isimli kitap ve film son zamanda oldukça popüler. Birçokları bu film ve kitaptaki mesajın doğru olup olmadığını soruyor. Öncelikle kitabı okumamış veya filmi izlememiş olanlar için kitap ya da filmin temel mesajını özetleyelim. “Yaşamınızda olmanızı istediğiniz şeylere odaklanırsanız, onları yaşamınıza çekersiniz. Onlar yaşamınızda gerçekleşir. Yani bir bisiklet istiyorsanız ve bu bisikleti rüyanızda bile görecek kadar istiyorsanız, evrenin güçleri harekete geçer ve bu bisiklete bir gün sahip olursunuz.” diyor kitap.

 

Peki gerçekten bir şeyi çok ama çok isteyecek olursak, istediğimiz şey hayatımıza girer mi? Odaklanmanın müthiş bir gücü olduğunu öğrendim geçen yıllarda. Hatta daha ötesi, sadece amaçlarına ulaşmaya odaklanan insanların başarılı olduğunu da. Bununla birlikte odaklanmanın ne olduğunu iyice tanımlamak gerekiyor.

 

Sadece yaşamlarında bir şeyi istemekle kalanlar, tesadüfler olmadıkça istediklerine ulaşamayacaklar gibi geliyor. Yani diyelim ki, Ayşe “film yönetmeni” olmak istiyor.

Sürekli olarak filmler izliyor; filmlerle ilgili kitaplar okuyor; televizyonda film yönetmenleriyle yapılan söyleşileri izliyor. Gece yatınca da hep kendini “film çeken bir yönetmen” olarak görüyor. Film yönetmeni olmayı çok istiyor. Ayşe bir şirkette muhasebeci olarak çalışıyor. Yıllar geçiyor ve hayaline ulaşamadan muhasebecilikten emekli oluyor.

 

Ayşe’nin şanslı olduğu bir versiyon da düşünelim. Ayşe muhasebeci olarak çalıştığı şirketten ayrılıp tesadüfen bir film yapım şirketine muhasebeci olarak giriyor. Bu arada hazırladığı senaryolardan birini patronu masasında buluyor ve “senaryo kimin” diyor. Ayşe hararetle kafasında kurguladığı filmi anlatıyor ve patronu Ayşe’yi hiç düşünmediği şekilde algılıyor ve filmi çekmesini teklif ediyor; Ayşe’de muhasebecilikten yönetmenliğe geçiyor.

 

Bir de Ayşe’nin gerçekten odaklandığı bir versiyon düşünelim. Bu versiyonda Ayşe sadece film izlemek, filmler hakkında kitaplar okumak ve yönetmen söyleşilerini incelemekle kalmıyor. Sürekli olarak insanlara yönetmen olmak istediğini söylüyor. Yönetmenlik kurslarına gidiyor. Senaryolar yazıyor ve senaryoları yapım şirketlerine gönderiyor. Başka yönetmen ve yapımcılarla kendisini tanıştıracak gazeteciler buluyor. Yurt dışındaki yönetmenlere ve yapımcılara kendini tanıtabilmek için ileri derecede İngilizcesini geliştiriyor. Sinema festivali yapılan şehirlere, ülkelere gidiyor; kokteyllerinde insanlarla tanışıyor. Bir yönetmen kendisine asistanlık teklif ediyor ve asistan yönetmen olarak sinema dünyasına giriyor.

 

İşte “Çekim Yasası” bu üçüncü versiyon olduğunda çalışıyor. Ama oturduğunuz yerden sadece hayal kurarak, isteyerek amaçlarınıza ulaşmayı beklerseniz işiniz şansa kalıyor.

 

Ancak Secret/Çekim Yasası isimli kitap bu küçük detayı – insanların amaçlarına ulaşmak için örgütlü bir çaba göstermesi gerektiğini söylemeyi unutmuş / atlamış. İnsanlar da sadece isteyerek bir şeylerin olacağını düşündürten bu kitabı seviyor / paylaşıyor.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

sitedeki yazıları okudum ve toplu çekim uygulamasınada katılmıştım.genelde son 1kaç gündür çok sıkıldıgımda siteye girip çekim yasasını iyice ögreneyim ve kafamdaki olumsuzlukları dagıtmak için yasayı uygulayanları okumak iyi oluyor.ama eşimin olumsuzluguna nasıl alışırım bilmem gerçekten zor onu uygulayabilsem çok iyi olur..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
sitedeki yazıları okudum ve toplu çekim uygulamasınada katılmıştım.genelde son 1kaç gündür çok sıkıldıgımda siteye girip çekim yasasını iyice ögreneyim ve kafamdaki olumsuzlukları dagıtmak için yasayı uygulayanları okumak iyi oluyor.ama eşimin olumsuzluguna nasıl alışırım bilmem gerçekten zor onu uygulayabilsem çok iyi olur..

bu tarz konuları araştırıyorum ben daha ziyade bilinç altı ve enerji konularını çünki kendimizi tanımaz ve değiştirmezsek inanın hayat dah zor oluyor yapılan en büyük hata başkalarını değiştirmeye çalışmamız örn eşiniz arkadaşınız anne babanız gibi çünki bu imkansız kişi kendi karar vermedikce hiçbirşey yapılamıyor ama siz değişmeye başladıkca bu çevreyede yansıyor kısaca arınmaya kendimizden başlamalıyız yakın zamanda bir konu ekledim donanın secret bildirges adı altında buda farklı bir bakış açısıydı çekim yasasını iyi tanımak lazım diye düşünüyorum çünki hayatta kişisel tekamül için bazı sıkıntılar gereklidir öncelikle arınmak diyorum ben ve altını çizerek ekliyorum sonra kabullenme bağışlama kendini sevme bunları yapıyormuyuz acaba ??? sonrasında çabalar en fazla 1 kaç künü buluyor ardından bezginlik bıkkınlık hayat yolu her gün kendimizi tanıma ve keşif adına mücadeledir sevgiyle kalın...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

aprilrose çok güzel yazmışsın bende son zamanlarda bu çekim yasasına kafayı fena taktım.secret ı okuyorum şu an.bende oturduğun yerden sadece hayal kurarak olmayacağına inanıyorum.

bi konu hakkında fikrini almak istiyorum mümkünse;

şimdi ben sevdiğim insanla aylardır bir türlü barışamıyorum çok dua ediyorum sürekli barıştığımızı çok güzel günler geçireceğimizi hayal ederek yaşıyorum resmiyle konuşuyorum tamamen barışmışız secret dada anlatıldığı gibi benimmiş gibi davranıyorum ama sevdiğim insan çok olumsuz yok olmıcak eskisi gibi yok ben eskiyi unutamıyorum diyip duruyo.sürekli mesaj atardım arardım meşgule düşürürdü ama şimdi onu sıkmamak rahat bırakmak için üzerine gitmemek istiyorum.bişey yapmadan sadece hayal kurarak olmaz dimi.oofff napcam ben bi akıl verin nolur

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
aprilrose çok güzel yazmışsın bende son zamanlarda bu çekim yasasına kafayı fena taktım.secret ı okuyorum şu an.bende oturduğun yerden sadece hayal kurarak olmayacağına inanıyorum.

bi konu hakkında fikrini almak istiyorum mümkünse;

şimdi ben sevdiğim insanla aylardır bir türlü barışamıyorum çok dua ediyorum sürekli barıştığımızı çok güzel günler geçireceğimizi hayal ederek yaşıyorum resmiyle konuşuyorum tamamen barışmışız secret dada anlatıldığı gibi benimmiş gibi davranıyorum ama sevdiğim insan çok olumsuz yok olmıcak eskisi gibi yok ben eskiyi unutamıyorum diyip duruyo.sürekli mesaj atardım arardım meşgule düşürürdü ama şimdi onu sıkmamak rahat bırakmak için üzerine gitmemek istiyorum.bişey yapmadan sadece hayal kurarak olmaz dimi.oofff napcam ben bi akıl verin nolur

şimdi şöyle bir örnek verelim sen onu istediğin için çekim yasasını çalıştırıyorsun oda eğer seni istemiyorsa bunun için çalıştırıyor anlıyormusun canım insanların iradelerine hükmedilemez dua edersin çekim yasasınıda uygularsın eğer seviyorsa döner

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arşivlendi

Bu konu artık arşivlenmiştir ve başka yanıtlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...