Jump to content

Müthiş Etkili Bir Dua


bendeki.sen

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar bir hocanın söylediği çok kuvvetli dediği bir yöntem var. hoca herkese bu tür uygulamaları söylemiyor, ben çok ısrar ettim çünkü darda olan bi dostuma lazımdı.. sizlerlede paylaşmak istedim ama lütfen sevgili için falan yapıp günaha girmeyin benide günaha sokmayın...

 

Önce 2 rekat hacet namazı kılın. sonra tövbe istigfar çekin. Peygamber efendimize salatü selam getirin. ardından esmaül hüsna okumaya başlayın. Her esmadan sonra dileğini söyleyip 2. esmayı oku yine dileğini söyle 3. esmayı oku böylelikle esmaül hüsnayı bitir. sonra tekrar peygamberimize salatü selam getir. euzü besmeleyle bir fatiha oku. (amin) de bitir.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Güzelmis.... Namaz kilmadan olmazmi?
, canım hocanın bana anlattığı şekli aynen yazdım.. hacet namazı zor değil, 2 rekat kılınması dileklerimizin olmasını dahada güçlendirir.

 

yani dileğimizi 99 defa söylemiş oluyoruz doğrumu.

​evet evet aynen öyle, dileğimizi 99 defa tekrar etmiş oluyoruz.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
"sevgili için falan yapıp günaha girmeyin"

 

sevgili için yapınca günah mı oluyomuş:)

burda öyle mesajlarla karşılaşıyorumki şaşıp kalıyorum. başkasıyla ilişkisi olanlara yada evli kişilere bile uygulama yapmaktan bahsediyorlar, sence bunlar günaha girmezmi???

 

Allah razı olsun sağolun.Allah senden de razı olsun.
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Allah razı olsun bendeki sen.. sen yaptınmı bu şekilde? ya da arkadaşınızın problemi çözüldümü acaba? çünkü gerçekten çok etkili... Allahın 99 ismiyle 99 kez dilek... bilmediğimiz o kadar çok şey varki.. Rabbim cümlemizin hayır dualarını kabul etsin inşallah...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Allah razı olsun bendeki sen.. sen yaptınmı bu şekilde? ya da arkadaşınızın problemi çözüldümü acaba? çünkü gerçekten çok etkili... Allahın 99 ismiyle 99 kez dilek... bilmediğimiz o kadar çok şey varki.. Rabbim cümlemizin hayır dualarını kabul etsin inşallah...
Bunu bana söyleyen hoca gerçekten ilim sahibi ve beim boşandığım eşimi Allahın izni ile tekrar eve döndüren hoca. aslında çok yöntem var ama söylemiyorlar herkese.. bu yöntemi uygulayan kardeşim gibi gördüğüm bi dostumdu ve o çok dardaydı dolayısı ile çok içten çok çaresi bir şekilde Allahın huzuruna çıktı ve şu kadarını söyleyeyim çok etkili bir okuma... bugün beni arayıp dileğinin olduğunu söyleyince hemen yazdım buraya...
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
her esma 101 kez okunup dilek söylenerek diğerine geçiliyordu bunda esmanın sayısı yokmu?
Bunu söyleyen hoca sayı vermedi, ben özellikle sordum sayı varmı diye, sayı senin gönlünden geçen dedi, bunu okuyan arkadaşım 3 kez esma okuyup bir kez dilek söylemiş..
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...