Jump to content

Telekült Gücü Yardım


güneyhan
 Paylaş

Önerilen Mesajlar

Devamında yazıyor cnm bu kaçınılmaz değildir. Elinde o kişiye ait bişeyde tutabilirsin yada onun dokunduğu. Ama bunların hiçbiri de olmayabilir. Bunlar yardımcı araçlar sadece.

--------------------

Bu yazdıklarımda anlatamadığım yada belirgin olmayan bişey varsa yazın arkadaşlar. Ona göre devamında bir kaç türünü yazmış onlarıda yazıcam.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Biliyorum kızıyosunuz ama inanın elimden geleni yapıcam. Bende herkesle paylaşmayı istiyorum hem yazmaktan daha kolay olur. Şu anda abimin postdoktorası için araştırmasına yardım ediyorum sürekli bilgisayar başındayım ama bunun için bir gün ayırıcam.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

hayır kızmıyoruz hem konu araştırıyosun hem bize yazıyosun hem kitabı okuyosun bi de buraya yazmaya çalışıyorsun sen müsait değilsinki daha ne zaman müasit olacağın da belli değil her neyse fırsat bulursun bulamazsın taratırsın taratamazsın diye biz de araştıralım bari eğer bulamazsak sen bize yazarsın artık bugünkü gibi...:rofl:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Biliyorum kızıyosunuz ama inanın elimden geleni yapıcam. Bende herkesle paylaşmayı istiyorum hem yazmaktan daha kolay olur. Şu anda abimin postdoktorası için araştırmasına yardım ediyorum sürekli bilgisayar başındayım ama bunun için bir gün ayırıcam.

canım valla kızmıyoruz sadece deliricez meraktan:rofl:

hıc ruyama gıren kıtap olmamıstı :thumbsup:o kadar merak ettim düsün yani..

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

KANKALAR BEN DAHA İLK OKULDAYKEN ELİME TELEKÜLT GÜCÜ DİYE MAVİ KAPAKLI BİR KİTAP GEÇMİSTİ.KİTAPTA ACAYİP SEYLER YAZIYODU.ÖYLE Kİ DOKUNMADAN İSTEDİĞİNİZ NESNEYİ KALDIRABİLİR,İSTEDİĞİNİZ KİŞİNİN ZİHNİNİ OKUYABİLİR HATTA DUVARLARIN ARKASINI BİLE GÖREBİLİRSİNİZ DENİLİYORDU KİTAPTA.ANCAK BEN KİTABI KAYBETTİM.TABİ BU OLAY ÇOK UZUN ZAMAN İSTEYEN BİR UĞRAS.ANCAK BAZI BASİT EGZERSİZLERİ VAR.SİMDİ BU İŞ İÇİN BİR TOPLU İĞNE,KARE SEKLİNDE KESİLMİS VE PİRAMİT SEKLİNE DÖNUSTURULMUS BİR KAĞIT VE BİR SİLGİ LAZIM(İĞNEYİ SABİTLEMEK İÇİN)NEYSE İĞNEYİ SİLGİYE GEÇİRİN VE PİRAMİT SEKLİNDEKİ KAĞIDI İĞNENİN UCUNA BIRAKIN.ARDINDAN ELLERİNİZİ KAĞIDA DEĞDİRMEDEN ÜZERİNE TUTUN AVUÇ İÇLERİNİZ KAĞIDA GELECEK SEKİLDE.VE GÖZLERİNİZİ KAPATARAK SÜREKLİ KAĞIDIN DÖNDÜĞÜNÜ DÜSÜNÜN VE KAĞIDA DÖN KOMUTUNU VERİN İÇİNİZDEN.BİR KAÇ DENEYDEN SONRA GÖZLERİNİZE İNİNMAYACAKSINIZ.KAĞIT GERÇEKTEN DÖNÜYOR.ŞİMDİ KİMSE BÖYLE Bİ SEY MÜMKÜN DEİL FALAN DEMESİN ÇÜNKÜ BUNU BİZZAT KENDİM YAPIYORUM YILLARDIR.ARTIK ELİMİ ÜZERİNE BİLE KAPATMADAN GÖZLERİM AÇIK BİR SEKİLDE KAIDA ÜÇ DÖRT DEFA DÖN KOMUTUNU VERİYORUM VE KAĞIDIN DÖNDÜĞÜNÜ DÜSÜNÜYORUM VE KAĞIT DÖNMEYE BASLIYOR.ARDINDAN KAĞIDI DURDURUP AKSİ YÖNE DÖNDEREBİLİYORUM.ÇOK EĞLENCELİ KANKALAR DENEYİN.AMA İLK Bİ KAÇ SEFERDE BASINIZ AŞIRI DERECEDE AĞRIYABİLİR.:okay:KOLAY GELSİN.

 

 

 

ALINTIDIR

--------------------

13230449_tn9_0.jpgBOYLE BI KITAP SANIRIM

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...