Jump to content

İstiharelerle İlgili


saydam

Önerilen Mesajlar

asmn seninle aynı fikirdeyim ben de sık sık istihareye yatan ya da gerekli zikirleri yaparak yatan biriyim ama netice bende de sıfır..ya görüyoruz hatırlamıyoruz.ya da hepsi üst üste olduğundan karmaşa oluyor.sadece bir tanesini 7 gün boyunca yaparak tekrar başlamak niyetindeyim...belki de biz istiharede ısrarcı oluyorken aslında rabbimin bu bir işareti ve ona karşı inat ediyoruz mu dersin..hani şansını fazla zorlama derler ya onun gibi???

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
rüyalar aldatıcı olabilir,bu yüzden bu tip şeylere pek rağbet etmemeliyiz.Mağzallah yanıltıcıda olabilir.Ben istihare olayını tabiyiki bu benim şahsi fikrimdir ,pek doğru bulmam.

 

rüyalar aldatıcı olabilir demişsin evet doğrudur fakat bu gün içinde gördüğümüz biliçaltı ve tedirgin olduklarımızdır

istihare olayı tamamen farklıdır inanılmadığı takdirde sonuç alınamaıyacağı gibi inanmak gerklidir çünkü hayrdan ayrılmayan kişiye peygamberimiz emretmiştir öğrenein ve öğretin demiştir. istihareyi allah bizzat aracısız gösterir

düşünün bikere siz zaten allaha danışmak ve onun rızasını almak için yatıyorsunuz yani emin ellerdesiniz rüyanıza şeytanın müdahele etmesi imkansıdır çünkü istihare allaha teslimiyettir. inanmaktır sonuca bağlı kalmaktır gördüğünüz renkler kesinlikle doğru yerden gelmektedir inanıp inanmamak size kalmış niyetiniz çok önemlidir unutmayın hayr demek olumlu demektir şer olumsuz

yani sevdiğiniz var ayrısınız allahım onunla evliliğim hayrmı diye soruyosunuz allahda size yeşil gösterdi hayrdır

olumludur yani barışmadan evlenmiceğinize göre yeşil göstermesi ikisi içde olumludur haaa siyah gösterdi yani olumsuzdur barışmazsınız yada barışsanızda evlilik olmaz yada iii değildir sonuç net aslında

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
arkadaşlar bi istiharede hem yeşi hemde siyah görmek ne anlama geliyor.

 

ne için yattın bilmiyorum ama kardeşim istersen bir kaç gün devam et çünkü hem hayırlı hem hayırsız manasında birde kalbe bakın denmiş istiharede kalbin ne yönde hayırlımı değilmi ama sen en iyisi bir kaç gün daha yat ve sonucu ona göre değerlendir...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bi arkadaşım yatmıştı da merak ettik teşekkür ederim.birde ben istihare yaptım ve hr seferinde hayırlı görüyorum şu anda erkek arkadaşımla ayrıyım bu aynı zamnada barışmak anlamınada geliyomu acaba biraz saçma bi soru oldu farkındayım ama o kadar çareszim ki.yada hayırlı gördüğüm için onu aramam mı gerekiyo.çünkü o braz inatçı benmi adım atmalıyım.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer Konular

    • Bitkilerle İlgili Hadisler

      BİTKİLERLE İLGİLİ HADİSLER 1. Telbineye *(Arpa unuyla yapılan çorba)* önem veriniz. Hastaya onu yediriniz. Hadis-i Şerif. 2. Sizden biriniz *kalbi* üzerinde bir ağırlık hissettiği zaman *ayva yesin.* Hadis-i Şerif. 3. *Bir kimse bakla yerse,* yemeye devam ederse Allahü Teâlâ o kimsenin yediği baklanın misli kadar hastalığını çıkarır. Hadis-i Şerif. 4. Sizlere iki şifayı tavsiye ederim. *Birisi bal, diğeri Kuran okumaktır.* Hadis-i Şerif. 5. *Sizlere sinameki ve Sennut’u yani tereyağı,

      , Yer: Sağlık

    • Esmaül Hüsna İle İlgili Tüm Celp Muhabbet Uygulamaları Paylaşım Alanı

      tam anlamadim ben bunu, simdi ya rahman yazcaz bide azam yazcaz ve sevdigimizin adini hepsini harf harf kescekmiyiz? ve dua okuduktan sonra o kagitlari ne yapcaz?

      , Yer: Havas & Hüddam Soru ve Yardım

×
×
  • Yeni Oluştur...