Jump to content

Esmaül Hüsna ile Gerçekleşen Dilekler


wesat55

Önerilen Mesajlar

özellikle benim denediğim ve gerçekleşen esmalardan bahsedeceğim.ya latif sayıya takılı kalmadan 10 gün kadar zikrettim tayin olma işim çok zordu ama hiç ummadığım bir anda hem de tam istediğim yere tayin oldum. ya rahman ya rahim bir dönem çok borçlanmış ve sıkışmıştım sabah namazına kalkıp okudum en fazla 1 ay okumuşumdur rüyamda da görerek borçlarımı ödedim.şimdi şans açıklığı işlerimin iyi gitmesi vs.için bir esma zikrine başlamak istiyorum birkaç esma arasında netleşemiyorum yardımcı olan olursa sevinirim arkadaşlar.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlar şu ana kadar bu siteyle tanışalı en çok dileğinize etki eden esmalar hangileri oldu?Ya Kadir Ya Allah...diye devam eden esmaların çok etkili olduğu söyleniyor.Ben bi ara çok okuyodum ama okuduğum süreçte karşımdaki insanı sanki daha çok düşünür olmuştum neden bilmiyorum.Hatta ara sıra rüyalarıma girdiği oluyodu beni aradığını felan görüyodum.Sizlerin tecrübeleri nedir bu konuda?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

rüyalrında göstermişle işte daha ne istiyon kime sorcan allah sana yolu göstermiş..

bide esmalara etki aracı değilde allah rızasını kazanma amacı ile bakarsak daha faydalı olur gibi geliyor

saygılarımıarz ederim (bu sözde cok tuhafıma gidiyo) :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
rüyalrında göstermişle işte daha ne istiyon kime sorcan allah sana yolu göstermiş..

bide esmalara etki aracı değilde allah rızasını kazanma amacı ile bakarsak daha faydalı olur gibi geliyor

saygılarımıarz ederim (bu sözde cok tuhafıma gidiyo) :D

 

Ya arkadaşlar bilmiyorum işte ara sıra rüyalarıma giriyo evet ama sadece bu kadar.6 aydrır ayrıyız.Lütfen acaba bu esmaları çok sık çeken ve etkilerini görenleriniz varmı?Yani okuduğunuz kişiyi sizleri nasıl etkiliyo?

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

bugün böle bi konu acayim diye düsünmüstüm allah razi olsun benim gibi düsünen arkadaslarda varmis :) bende ya aziz ya fettah ya evvel ya vehhab cekiyorum bu esmalarla ilgili birsey paylasabilirseler arkadaslar tecrübelerini benim gibi ögrenmek istiyen arkadaslarda faydalanir umarim

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ben esmalari cok severim

bazi günler olmustu eve gidimde aksam olsa bende esma okusam diye düsünürdüm

ben burda okumustum birisi yazmisti

Ya Allah Ya Ilah Ya Rab diye

bunu okudugumda icimden aglamak geliodu gözlerim sulaniyodu

cok güzel istersen sende bu esmayi oku

insanin icindeki Allah sevgisi büyüyoo :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...