Jump to content

Erkek Arkadaşımla Nişanlı Oldugumu Varsayarsam?


Guest isilguns
 Paylaş

Önerilen Mesajlar

hadii yhaaa gelişmeler nerde :)) çatladım valla

 

--- Sonraki mesaj ---

 

arkadaşalr bu site sayesinde çok pozitif düşünmeye başladım inşallah herkes öyledir .her zaman birbirimizi pozitif yönlendirelim böyle çünkü eminim her eşy çok güzel olacak hatta oluyor bile :))

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

saçma polyanna değil bence abartmış olabiliriz ama en benim aşkımında bana aşık olduğnu hiç değilse hoşlandığnı ciddi manada düşünüyorummm düşüdükçe ben inandıkça ve dua ettikçe de olacağına inanıyorumm bazı engellerden dolayı açılamadığnı biliyorum ama lucak rabbim izin verirse en büyük isteklerimden biri onunla olabilmek galiba..bence inanmak çok önemli iki günde çocuk gibi gelişme bekelyemyiz doğru bu belki ama zamanla her şey olacaktır inşallah hepimiz için .bence hiç bir zaman ümidimizi kaybetmemeliyiz ve bu konuda birbirimize olabildiğince destek olmalııyız çünkü her şeyin altında inanç yatıyorrr inanç olunca alalhım da izin verirse her şey oluyor her istediğimiz şeyyy....bu çok güzel bir şeyy ben de bazen çok karamsar oluyorum ama birbirimizi pozitif yönde motive etmeliyiz bence...ve bu hayallere dvm etmeliyiz diorum ama çok abartıp iki günde bişey bekleyip hayal kırıklığına kaıpılıp daha kötü olmadann ... biraz düşüncelerimizi kontrol etmeliyiz.ben olucak diyorum başka da bir şey demiyorum :)

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

güzelim bılmıyorum bos yere kurek cekmek gıbı bır de bugun ıyıce odaklandım bekledım hıc bır sey oldugu yok yani guzel düşühnceelr guzeldır tamam ama gerek yok sırf üzüntu oluyor.

 

--- Sonraki mesaj ---

 

saçma sapan şeyler işte,

nısanlancagımız varsa nısanlanırız kendı kendıme aramız bıle ıyı degılken arada bısey yokken saf gıbı kendı kendıme gelın gubey olana delı derler ben de bunu yaptım işte gerek yok daha ıstıyo gıbı dusunmeye

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

kızlar ya,

ben nişanlı olsam dıye baslık actıgım gün sevgılım benı aldatmıs, bugun soyledı,

o gun benı aldatmıs resmen ne yapcam bılemedım ben aglasam mı sımdı napsam cekımı kessem mı kesmesem ne nıye kesmıyor oluyorum cekimi, artık cekım benım neyıme ben anlamadım, aglasam nıe aglıycam hıc çözemedım salak gıbı kaldım aldatmıs ve geldı soyluyor ben hıc anlamadım, yani cok aptalcaoldu bu :confused:

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arkadaşlar kusura bakmayın, biraz sivri konuşcam ama burada sahsi olarak öellikle herhangi birine değil bu sitede açılan çekim yasası ile ilgili konuların geneli için birkaç şey söylemek istiyorum.

 

İnsanların kendilerini çaresiz görmeleri sebebi ile bu sitede çekim yasası başlığında yazdıklarından müsade isteyek seçeceğim bir kaç yüz mesajı bir araya getiererek kitap haline getirsem kesilikle komedi dalında tanınmış biri olur çıkarım.

 

Çekim yapmanın özü üst bilinci kandırıp bilinçaltına bazı mesajlar göndermekten geçer. Şimdi siz burada yüzlerce kişinin okudugunu bile bile kendi üstbilincinizi nasıl kandırabilirsiniz. Çekim insanlarla paylaşılır mı? Bu şekilde yoğunlaşma mümkün müdür?

 

Ben bildiğimi söyleyeyim. Çekim insanlarla paylaşılmaz. Hatta çekim yaptıgınızı kendiniz bile unutmak zorundasınız. Yoksa üst bilinci nasıl kandırabilirsiniz?

 

Buraya geliyorsunuz ve giden sevgilinizin geri dönmesinin sizin için ne kadar önemli oldugunu yazıyorsunuz. Benim bildiğim, yaşam adına olmazsa olmaz beklentilerinizin ve mutlulugunuz için şart koştugunuz hiçbirşeyin siz çekilmesi mümkün değildir. Çünkü siz şuan bu hislerle zaten mutsuzluk ve yoksunluk frekansları yayıyorsunuz. Ve beklentilerinizin tam tersi ile karşılaşmanız çok daha büyük olasılık ve genelde öyle olur...

 

Herşeyi kendimize benzetiyoruz deriz ya; işte burada da tam Türk işi çekim yasası portalı oluşmuş durumda. Ama olması gereken gibi değil olmaması gerektiği gibi işleyen abuk subuk yöntemlerle ve paylaşımlarla..

 

Üzüleyim mi güleyim mi şaşırdım açıkcası...

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Paylaş

×
×
  • Yeni Oluştur...