Jump to content

Yasin ve Kadir Surelerinin Terkibi


Guest E.A_

Önerilen Mesajlar

Arkadaşlar sizi kendimin ve bikaç tanıdığımında yaptığı denenmiş bi terkipten bahsedicem. gelişmeleri zamanla sizde gördüğünüzde hayret ediceksiniz. :)

 

kadir suresi

 

güzel bi abdest aldıktan sonra niyeti sürekli kalbinizde tutarak önce efendimize salavatlar ve tövbe-i istiğfar çekerek ardından 1 tespih kadir suresini okuyun, bittikten sonra niyeti sürekli kalbinizde tutarak önce efendimize salavatlar ve tövbe-i istiğfar çekin. süre de verin şu şu güne kdar bana bi ışık gönder Rabbim diye.

 

yasin suresi

 

güzel bi abdest aldıktan sonra niyeti sürekli kalbinizde tutarak önce efendimize salavatlar ve tövbe-i istiğfar çekin, bi bardak suya bunları okuyun. ardından yasin suresinde 7 defa mübin geçiyor her mübin geçişinde bardağa bi kez üfleyin. yasin suresi bittikten sonra niyetiniz neyse Rabbime dua edin. dileğiniz yani duanız hep kalbinizde olsun ama sonra suyu için

 

hepimizin hakkında hayırlısı olsun inşaAllah :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

cümlemizden razı olsun inşaAllah kuzguncuk, evet 99 oluyor.

 

nova, canım arka arkaya yapma araya zaman da koyabilirsin, duanı ettikten sonra suyu içiceksin canım( yazmayı unutmuşum). birbirinden ayrı terkipler zaten.

 

--- Sonraki mesaj ---

 

E.A_ yasın suresınde mubine geldıkce okunacakmı duası yoksa okunmayacakmı................

 

her mübin geçtikçe suya bi kez üfliceksin sonra yasine devam ediceksin, en sonda duanı ediceksin atris.

 

--- Sonraki mesaj ---

 

suyu tmm içerim de 3 kere mi abdest alacaz 1 terkipte yanlış mı anladım :)

 

bir abdest yeterli aslında ama sen nur üstüne nur istiorum diosan bilemem canım :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...