Jump to content

Değişik Bir Telepati


Guest Gülümse.

Önerilen Mesajlar

Çok ilginç ben kaç oldu deniyorum tık yok :) oysa hayal kurma yetenegimde var yani 3 boyutlu falan:D

 

Çok ilginç ben kaç oldu deniyorum tık yok :) oysa hayal kurma yetenegimde var yani 3 boyutlu falan:D

 

biraz çalışmanız öneririm.işe yaradığını görürsünüz.:)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ellerine dıkkatle bak. ıyıce konsantre ol. gozlerını hıc kıpırdatmadan bak surelı ellerıne. baska hıcbırsey dusunme . ellerıne konsantre ol. ellerınde karıncalanma fln oluyo. soguyo. bunları hıssetmeye calıs. sonra elıne ates sıcradıgını hayal et. sonra da sakaklara gotur ve dırek ulasmak ıstedıgın kısıye odaklan ve basla konusmaya. sonuc cok etkılı bence. deneyın goreceksınız. bana da gülcin tavsıye etmıstı . cok ınanarak anlattıgı ıcın ben de cok ınananarak yaptım ve sonuc super .

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

sende çok inanarak anlattıgın için bende çok inanarak bir kez daha deneyeceğim :)

 

şakaklarıma götürdüğümde şakaklarım yanmasın :D peki karşıdaki kişiyle konuşurken ne gibi cümleler kurdun "beni ara" gibi emir cümlelerimi yoksa seni seviyorum falan fistan mı:)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
sende çok inanarak anlattıgın için bende çok inanarak bir kez daha deneyeceğim :)

 

şakaklarıma götürdüğümde şakaklarım yanmasın :D peki karşıdaki kişiyle konuşurken ne gibi cümleler kurdun "beni ara" gibi emir cümlelerimi yoksa seni seviyorum falan fistan mı:)

cok nazık sevgıdolu cumleler kur. emir yok. ve guzel seyler soyle hep.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ya arkadaşlar benim ellerim karıncalaşıyor gibi ama sogumuyor..bir yerden sonra gözlerimi kırpmak zorunda kalıyorum yoksa gözlerim şaşı oluyor ( gülmeyin bak :D )kırpıncada yine al başa dönüyorum sanki ...nekadar süre ellerinize bakıyorsunuz siz benim canım sıkıldı bakmaktan:)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ama Kariha, gidipte benim değerimi anlamalısın gibi kendi ağzımdan mı konuşmalıyım yoksa benim değerimi anlıyorsun pişman oluyorsun beni sevdiğini anlıyorsun gibi onun bilincinden mi konuşmalıyım?

bu kişi kim eski sevgılın mı , platonık asık oldugun bırı mı bıraz ayrıntı yaz madem ona gore dusunelım. benı sevdıgını anlıyorsun fln demek egoyu cok on planacıkarıyor . ben mesela dıyordumkı ( ay bu da cok özel olacak ama ) seni cok sevıyorum askım. senınle cok mutluyum . tartısma cıktıgı zaman cok uzuluyorum . bana karsı daha anlayıslı olsan cok daha mutlu oluruz. bitanem şimdi benı arasan ve bana benı cok sevdıgını soylesen inan ben de hıc uzatmam barısırım . zaten senle küsünce içim içimi yiyo.sonra guzel bıkac anınızı dusunun flnfln vs vs .

 

anlatabıldım mi. 1 tanecık suclayıcı bısey yok. ona olan sevgınızı fln anlatıyorsunuz .

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...