Jump to content

Sigarayi Biraktiktan Sonra Neler Oluyor.. (Tersten)


Guest izuchiring

Önerilen Mesajlar

güzelmiş :rofl: bi kuzenim bir gün bırakıcam dedi ve bi daha içmedi,demekki kendisine başka bir gözle bakmam gerekiyor,bir kahraman gibi :rofl:

 

Babamda deniyoda sigarayı bırakmayı :rofl:2 gün bırakıo,3. gün içio bu kadar olmazsa da sinirleri gerginleşio :(

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
HaYaLGöZLüM

On beşinci gün

Püfür püfür içiyorum sigaraları. Bir de, "sigaraya tekrar başlayınca ne olur" tablosu yapmaya başladım. Sevgilim de bir daha sigarayı bırakmayacağım sözünü verince geri dondu. Elveda günlük, bir daha isim olmaz seninle.

 

bende bıraktım amaaaaa....halada burnumda tütüyor inanın..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

1 sene 3 ayi gecti biraktim sigarayi , ilk baslarda moral sifir zaten herseye sinirleniyordum ve cok yemek yiyordum . Ama insan kendini tutmasi lazim ...istek tam olarak bende 1 sene sonra gecti , simdi arada bi cnm cekiyor ama icmiyorum sanirim baslarsam birakamam ;) Iyki birakmisim diyorum :P effferin bana

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

daha önce de okumuştum ve çok gülmüştüm dürüst olmak gerekirse...uyuşturucuya bulaşıp da kurtulamayanların hali geliyor sigara bıraktıktan sonraki halleri görünce,yaşayınca..sigara da bir tür uyuşturucu gerçekten ama düşük seviyede olduğundan yasaklanacak seviyede görmüyorlar oysa uyuşturucu derecesinde zararlı etkileri var malumumuz...beynin ihtiyaç bölgesini etkilediğinden bir dal sigara için insanın iradesini nasıl kullandığını,hangi zorlukları göze aldığını hem kendimde hem de dışımdaki kişilerde şahit oldum üzülerek...resmen kendimi uyuşturucu mübtelası olarak görmüştüm dehşetle...Rabbim herkesi muhafaza etsin..vücudu dayanıklı olanlar sigaranın zararlarından çoğunlukla kurtulurlar ama zayıf olanlar her yönden etkilenirler olumsuz olarak..

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ne sinirlendim, ne gerildim, ne canım çekti, ne de daha başka bir şey, o kadar farkında değildim sigarayı bıraktığımın,1 kere bile sinirlendiğimde ya da stressli iken aklıma gelmedi,nasıl içermişim ,nasıl içmeden duramazmışım ona şaşırıyorum şimdi.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Güldürdü :D demek sigarayı bırakınca böyle oluyor;ama siz yine de bırakın. Benim de kısa süre sigara içme maceram olmuştu. 1hafta kadar hergün içtim,alıştım. Sonra eve döndüm. Gece iki tane içtim ve uyudum. Sabah burnumda sigara kokusuyla uyandım ama ne koku. Buram buram küllük kokuyor. Midem bulandı tabii. Cidden küllük kokuyormuş. Babam üşenmemiş, sigara izmaritlerini çöpten toplayıp ben uyurken burnumun dibine koymuş. Sigaraları da atmış. Böylece bitmiş oldu sigara maceram. Tabii bir de yediğim fırçaların da etkisi yadsınamaz bırakmam da :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...