Jump to content

Kuran'dan Sayfa Çekerek İstihare


genc

Önerilen Mesajlar

bir şey sorcam....

tam 5 sefer falan yaptım.....elimi koyduğum yer değil ama, altındaki yada üstündeki ayette durumumla ilgili olumlu cevaplar vardı....mesela sabredenlerin allah yardımcısıdır veya müjde gibi ayetler....

ama anlam veremedim....siz bu duruma açıklama yapabilirmisiniz...teşekkürler...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
bir şey sorcam....

tam 5 sefer falan yaptım.....elimi koyduğum yer değil ama, altındaki yada üstündeki ayette durumumla ilgili olumlu cevaplar vardı....mesela sabredenlerin allah yardımcısıdır veya müjde gibi ayetler....

ama anlam veremedim....siz bu duruma açıklama yapabilirmisiniz...teşekkürler...

neye istinaden yaptıysanız.sanırım sabırla beklersenız olacak dmek ki,

 

--- Sonraki mesaj ---

 

uyumak falan yok,

evet ayet durumunuza uygun cıkıor zaten

peki bunu yptktan snra knşçakmıyız ? knşmadan mı uyucaz? ve ben anlamdm bunu okucaz kuran mealinden bi sayfa açcaz o eyt bzmle alakalı mı olcak :S
İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

ev alacakmıyız dıe deıl de almak hayırlı mı die yapılır

altı ustu degil tam denk gelen yerı okuyun

yani alttaki veya üstteki , ayetler bunun için geçerli oluyormu......memuriyet atamaları için yaptım....

ev alcakmıyız diye yapcaktım saçmaladığımı düşünüp vazgeçtim......

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Ey kitap ehli! Kitaptan gizlemiş olduğunuz şeylerin çoğunu açıklayan, çoğundan da vazgeçen peygamberimiz size geldi. Ayrıca size, Allah'tan bir nur ve apacık bir kitap da gelmiştir.

 

benim çektiğim yer burası yani maide suresi 15. ayeti ama ben anlamadım ne olduğunu!!! sevdiğim ile barışmamız ve evlenmemiz hayırlı mı demiştim....

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Ey kitap ehli! Kitaptan gizlemiş olduğunuz şeylerin çoğunu açıklayan, çoğundan da vazgeçen peygamberimiz size geldi. Ayrıca size, Allah'tan bir nur ve apacık bir kitap da gelmiştir.

 

benim çektiğim yer burası yani maide suresi 15. ayeti ama ben anlamadım ne olduğunu!!! sevdiğim ile barışmamız ve evlenmemiz hayırlı mı demiştim....

sanırım ondan vazgecmen gerekli ve vazgecersen cok hayırlı olcak.

ben oyle anladım,,,

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...