Jump to content

Kızları Bu Hale Biz Getirdik


yavin

Önerilen Mesajlar

Evet biz getirdik. bugunde sabahladık hacı abivirgul-1.gif yarında sabahlicaz. Neden ?

 

Çünkü biz erkekler salağız.

 

Hiç kimsenin zoruna gitmesin. burda genelde şiirler görüyorum aşk ve acı kokan şeyler herkes pat pat dökülüyor.. Tamamen hepsi bizim yüzümüzden.

 

Kızlar haklı aslındavirgul-1.gif git yakın bi kız arkadaşının face şifresini al duruma bak. Hergün 10 erkek ekliyor ;

 

'' çok güzelsin tanışalım harikasın ıhayyyy canım benim '' diye gelen mesajların sonu yok.

 

Zaten bir resmini 40 erkek beğeniyor

 

okul çıkışı kız kampüsün önünde arkadaşını bekliyor.

 

'' aaa merve gel seni eve ben bırakım bu saate şimdi olmaz.''

 

Bırakma işte niye bırakıyon şehrin içi yolda ölecek mi ?

 

Kızı tavlamaya çalışırken binbir iltifatlarvirgul-1.gif jestlervirgul-1.gif Ağzınla kuş tutmalarvirgul-1.gifbi ilgi bi ilgi..

Sen o kıza o kadar ilgi gösterirsen tabi o kızın bir yeri kalkar her memnuniyetsizliğinde ağzına eder.

Hatta canı sıkılınca sen onla ilgilen diye iş açar başına.

 

Zaten 1.ayda kıza direk hediye alanlar.. mal ! 1. yıl sonra araba mı alacan?

 

Zaten biz erkeklerde içimiz pis gerçektenvirgul-1.gif bir kız görünce öküz gibi bakalım tamam mı ?

 

Biz yürürken 10 kız bize baksa ne olur ? tabi bir yerlerimiz kalkar. onların hiç mi hoşuna gitmiyo sanıyosunuz ?

 

En basitinden şöyle düşünün ;

 

Yakın bi kız arkadaşımla konuşuyorumvirgul-1.gif sevgilisyle kavga etmişvirgul-1.gif çocuk özür dilemiş. e barışsana diyorum. yok biraz sürünsünde diyor.

Yani çocuk biraz daha mesaj atsın kendini yırtsınvirgul-1.gif kıza biraz daha ego pompalasın öyle.

 

Zaten ayrılınca boyut bambaşka. ben intihar etcem mesajlarıvirgul-1.gif acıtasyonlarvirgul-1.gifben sana muhtacımlar..

Hele facebook boyutu üffff.

Sen kızdan ayrılınca o kadar volume yaparsan kız tabi rahat rahat durur. ahmet beni nasılsa seviyo düşüncesi tabiki oluşur. tabi ki rahat davranır

Son herkes içmeye başlar toplanıp... hep tam kaybedenler kulubu derler guruba. lan zaten 5 erkeğin toplandığı heryer kaybedenler kulubü.

 

Benimde profil fotomu 50 kişi beğensevirgul-1.gif beni de hergün 10 kız eklesevirgul-1.gif hergün tanışalım mı diye 10 kızdan mesaj alsamvirgul-1.gif hergün bana kızlar gel seni eve bırakim desevirgul-1.gif benle çıkmak için yalvaran kızlar olsavirgul-1.gifhep hediye alan bi sevgilim olsavirgul-1.gifher küsmemde sevgilim etrafımda pervane olsa benimde bir yerim kalkar.

 

Hatta hiç bi kızın yüzüne bakmamvirgul-1.gif angelina felan düşünürüm.

 

--- Sonraki mesaj ---

 

bir erkeğin azından duyulası sözler :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kızlar adına diyorumki,hepsi köprüyü geçene kadar.On kişi ekliyor da o on kişiden hangi biri bizim gönlümüze göre.Hepsini toplasan gönlümüzün değil kapısından içeri girebilsin,sokağından geçemez.Ayrıca bizdeki müthiş zekaya dayanarak biliyoruzki o beğenmeler,bakmalar hepsi lay lay lom,biz gerçek aşk istiyoruz,o da sizde yoksa alın kafanıza çalın hediyenizi de mesajınızı da!Yetti be :D

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

baştan aşağı yapmacık. sırf tavlamak için edilen iltifatlar, birbirini süründürmek için yapılan basit oyunlardan oluşan ilişki yapaydır. eninde sonunda biter. neden aşkı bu kadar ayaklar altına serip basitleştiriyorlar, birde bu ucuz ilişkilerle mutlu olmaya uğraşıyorlar.

Yorum bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Arşivlendi

Bu konu artık arşivlenmiştir ve başka yanıtlara kapatılmıştır.

×
×
  • Yeni Oluştur...