Jump to content

Ayrı Olanlar Okuyun


Önerilen Mesajlar

evet canım zaten konuyu paylasanda halasıyla kocası ıcın okumus yazıyor ya yukarda sımdı enıstesı kuzu gıbıymıs :D

 

helal olsun kardesım ne demek :)dualarınız kabul olsun

 

--- Sonraki mesaj ---

 

 

evet aynen öyle oluyor pişman olup kapıya dökuluyormus :D

 

maşaAllah maşaAllah bu çok güzel :)

bu duayı hala kimse görmedimi sanırım çoğu böyle bir dua arıyordu :D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Beni seven ama benim tiksindiğim biri var..Şahsen bana böyle bir şey okusa da kalbim sıkışsa, dünya ahiret affetmezdim o şahsı..

 

bu o tarz bır uygulama degıl sıkısma falan degıl yanı sızı dusunmekten kendını alamıyor daralıyor ve arıyor yanı ıkı seven ıcın bır taraf ıcın degıl o sızın dedıgınız buyu gurubuna gırıyor bu sadece dua :)

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Selamun Aleyküm sevgili arkadaşlarım.

 

Kimimiz sevdiğimizle kavuşuyoruz,kimimiz de hala arayıştayız bir türlü kavuşamıyor,onun tarafından hatırlanmak için çabalıyoruz. Şimdi sizlerle paylaşacağım bu dua yı,ister sevdiğiniz niyetine,ister sizi üzen eşiniz yada kayınvalideniz yada sizi üzen herhangi biri niyetine yatsı namazından sonra Efendimize Salavat getirerek kalpten 7 kez okursanız tez zamanda isteğiniz gerçekleşir , o kişinin kalbine sıkıntı sokulur Allah ın izniyle size yaptıklarından pişmanlık duyar. Müreccebdir. Teyzemin zalim kocası için uygulatmıştım

okunuşu :

Allhumme ya mevdiü küllü şekva veya şahidü küllü necva veya alimü küllü hifyetin veya kaşifü küllü beliyyetin ya münci Musa ve Muhammed ve İbrahim-ül Halil salavatü-llahi ve selamühü ve daüfet kuvvetehü ve kallet hiletühü duael garikul melhuf elleti la yecidü li keşfi ma bihi illa ente ya errahmerahimin . Ekşif anna nezile bina min aduvvina ve adüvvike eşşeytan-irrecim. Ya Rabbel Alemin inneke ala küllü şey'in kadir,ve egusai ,Ya Allah,Ya Allah,Allahümme ya Badiü la bidayete leke,ya daimü la nifade leke,Ya Hay,Ya Mühyil mevta ya kaimen ala küllü nefsin bima kesebet,ilahi ente Allah-ül azizül Cebbar. La ilahe İlla Ente ilahen vahiden. Es'elüke bil kelimatil tamat el emnü vel afvü vel afiyete vel müafat el daimetü fiddini veddünya vel ahireti vel ehel,vel cesed vel mal ,vel veled,vel müslimine ecmain. Ya Rabbel Alemin,inneke ala küllü şey'in kadir. Verhamni birahmetike ya erhamürrahimin. Vekşif anni ma nezile bi min dıykün ve küllema eredtü. ve hallisni halasan cemilen ya Rabbül Alemin. Ve hassın zannüke vallahül muvaffak

 

bır yerden arakladım yanı calıntıdır :Dbırde altına hakkım helal degıl yazmıs buradan o kısıye seslenmek ıstıyorum ılım de calıntı olmaz kardes ayıp edıyorsun hak falan sanal ortamda hersey haktır :Dböyle yaparak ılımı sahıplenemessın belkıde burda faydası olacak ınsanlar var bumu sızın musluman kavramınız önce paylasmayı ögrenın bakın ben nasıl paylasımcıyım senı sıddetle kınıyorum:Dsızler ıcın beddua yı bıle göze alıyorum canlarım buyrun ıstedıgınız gıbı okuyunnnn anlamını yazmamıs olsaydı yazıcaktım

 

 

ilahi,sen çok yaşa emi:))dua bi tarafa hem araklıyo hem paylaşıyosun,bayıldım yani farizat:D:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
ilahi,sen çok yaşa emi:))dua bi tarafa hem araklıyo hem paylaşıyosun,bayıldım yani farizat:D:D

 

:Dnapıyım muthıs bır duaymıs acayıp etkılıymıs sımdı uyuza yazsam ızın vermez bende bır uyuzluk edıyım dedım valla hep forumdakı kardeslerım ıcın belkı bırının mutluluguna vesıle olurum :Dben durust olmayı severım aman hepımızın yaptıgı iş:pben bıraz fazla ön plana cıkardım galıba:D

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Benzer Konular

    • Mucizeye İnananlar Okuyun

      bir kimsenin çok mühim dileği olsa ve bu dileğinin yerine gelmesini istese 41 kere bu ayeti kerimeyi bismillahirrahmanirrahim ve üfevvidu emri ilallahi innallahe basirun bil ıbad 41 kerede allahumme salli ala seyyidina muhammedin ve ala ali seyyidina muhammed salaten tuncina biha min cemiıl ehvali vel afati ve takdi lena biha cemiıl hacati ve tütahhiruna biha min cemiıs seyyiati ve terfeuna biha aled deracati ve tübelliğuna biha aksal ğayati min cemiıl hayrati fil hayati ve badel memat. inne

      , Yer: Dilek Duaları

    • Maddiyatı İyi Olanlar Hangi Esmaları Zikrediyorsunuz...

      Bu konuyu maddi olarak ben ve benim gibi sıkınta olan arkadaşlar için açtım. O kadar çok kişi varki maddi durumu iyi olmayan, borcu olan. istedimki maddi yönden rahat olan arkadaşlar hangi esmaları ya da duaları günlük yaşantısında okuyorlar.umarım yardımcı olurlar:)

      , Yer: Havas & Hüddam Soru ve Yardım

    • Mutsuzsaniz Bu Yaziyi Okuyun

      California Üniversitesi’nden Psikoloji Profesörü Sonja Lyubomirsky’e göre insanların hepsi genlerine şifrelenmiş bir mutluluk ayar noktasına sahip. Mutluluk zamanla değişebilir ve belli stratejiler ile arttırılabilir.   Eğer bu doğru ise hepimiz için umut var demektir. 7 milyardan fazla kişiyi barındıran gezegenimizde asık suratla dolaşan, müzmin mutsuzların sayısı ve buna bağlı gelişen depresyon her geçen gün ciddi oranda artmakta. Geriye kalanlar ise günlük dalgalanmalara bağlı olarak mutl

      , Yer: Ruh Sağlığı

    • Fakirliğe Düşmüş Zarurette Olanlar

      kim fakirliğe düşmüşse ve allahın "ya vehhab"ismi şerifini çok sayıda zikrederse veya 2 rekat kuşluk namazının ikinci rekatının ikinci secdesinde 40 defa bu ismi zikrederse hayret edilecek şekilde allah onun fakirliğini giderecektir.   ben denemedim ama kaynaktaki diğer usullerin faydasını gördüm bunu da paylaşmak istedim.kaynak küçük bir esmaül hüsna kitapçığı.hindistan ve mısır kökenli kitap isimleri kaynak olarak verilmiş.yazmaya gerek görmedim.

      , Yer: İş Bulma ve Rızık İçin Dualar

    • Denenmiş Bir Duadadır Mutlaka Okuyun...

      Arkadaşlar geçen hafta bi akrabamın eşiyle arası açılmış adam kadını götürüp babasının evine bırakmış zor durumdaydı..eşimle barışmamda bana yardım eden hocayı önerdim o kadar parayı bulamam dedi..bende ona o zaman dua et dedim tamam ama ne okuyayım adamın gözü dönmüş buna bişey fayda etmez dedi..ona aynen şu şekilde dua et deyip anlattım inanın daha 3. gününde eşi aramış Ya Bize Noldu Fatoş Hiç Yok Yere Boşanacaktık Hazırlan Gelip Alıcam Seni demiş güzel dimi şimdi gelelim dualara...     önc

      , Yer: Sevgi ve Muhabbet için Dualar

×
×
  • Yeni Oluştur...