Guest erkan89 Oluşturma zamanı: Haziran 18, 2008 Paylaş Oluşturma zamanı: Haziran 18, 2008 Arkadaşlar yüksek benlik konusuna takıldım,yüksek benlik allahın tohumudur deniyor yani allahtan bir parçadır ve herşeyi bilir allahın özelliklerini taşır biz yüksek benlik meditasyonu yapıyoruz ve yüksek benlik haline geçiyoruz meditasyonun sonunda sonra kendimize sorular soruyoruz yani kendimizi allah gibi görüyoruz dolaylı olarak, kafam çok karışık yüksek benlik konusunu net olarak anlatırsanız sevinirim... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest SCARRED Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2008 Sen sensin, yüksek benlik de sensin. Evrenin ve Allah'ın bir parçasısın. "Kendini bil" olayı. Şirk değil. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest lahuti11 Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2008 şirk olabilmesi için , kendinin bir tanrı olduğunu düşünemen gerekir... ancak tanrı... öbür türlü , bir şirk olmayacağı kanısındayım ama emin değilim... sonuçta, her şey niyette bitiyor... sen kendine bu soruyu sordunda , saf niyetli olduğunu gördün mü , şirk koşmamış olursun... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest karam Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 18, 2008 tasavvuftan benzer örnek verilebilir. örneğin abdülkadir geylani hazretlerinin gavsiye isimli bir münacatı vardır. şöyle söze başlar "bana sırrımdan hitap edildi". yani yüksek benlik gibi düşünebiliriz bunu (doğrusunu Allah bilir) ve hazretin bu eserinde karşılıklı konuşma şeklinde Allah ve abdulkadir geylani bizim normal konuşma halinin ötesindeki bir konuşma ile görüşürler.. ahmed hulusi nin "gavsiye açıklaması" diye bi kitabı var.. bu münacatı şerh etmiş. nette online olarak bulunabilir.. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest ozan1311 Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2008 zaten İslama göre insana Allah(c.c) kendi ruhundan bir parça vermiştir değilmi. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest karam Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2008 Sâd suresi: .... 71. Rabbin meleklere demişti ki: Ben muhakkak çamurdan bir insan yaratacağım. 72. Onu tamamlayıp, içine de ruhumdan üfürdüğüm zaman, derhal ona secdeye kapanın! 73. Bütün melekler toptan secde ettiler. .... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Guest erkan89 Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 26, 2008 Sâd suresi: .... 71. Rabbin meleklere demişti ki: Ben muhakkak çamurdan bir insan yaratacağım. 72. Onu tamamlayıp, içine de ruhumdan üfürdüğüm zaman, derhal ona secdeye kapanın! 73. Bütün melekler toptan secde ettiler. .... evet sanırım bu herşeyi açıklıyor cevaplarınız için teşekkürler arkadaşlar... Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
combatant009 Yanıtlama zamanı: Haziran 27, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 27, 2008 Arkadaşlar yüksek benlik konusuna takıldım,yüksek benlik allahın tohumudur deniyor yani allahtan bir parçadır ve herşeyi bilir allahın özelliklerini taşır biz yüksek benlik meditasyonu yapıyoruz ve yüksek benlik haline geçiyoruz meditasyonun sonunda sonra kendimize sorular soruyoruz yani kendimizi allah gibi görüyoruz dolaylı olarak, kafam çok karışık yüksek benlik konusunu net olarak anlatırsanız sevinirim... Hiç bir varlık haşa ALLAHIN özelliklerini (Sıfatlarını) taşıyamaz onun sıfatlarında ortağı yoktur. ihlas suresini oku ve manasını düşün yani türkçesini ayrıca ALLAH Teala Alemlerden müstağnidir yani alemlere ve içindekilere muhtaç değildir alemin ve alem içindeki hiç bir şeyin bir parçası veya bölütü olamaz bunu önce kafana iyice bir yerleştir. Rahman Rahim olan Allah'ın adıyla 1- De ki: O Allah, birdir. 2- Allah, Samed'dir (herşey O'na muhtaçtır, o, hiçbir şeye muhtaç değildir). 3- O, doğurmamıştır ve doğurulmamıştır. 4- Ve hiçbir şey O'nun dengi değildir. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Seyyar Diyari Yanıtlama zamanı: Haziran 27, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Haziran 27, 2008 Hiç bir varlık haşa ALLAHIN özelliklerini (Sıfatlarını) taşıyamaz onun sıfatlarında ortağı yoktur. ihlas suresini oku ve manasını düşün yani türkçesini ayrıca ALLAH Teala Alemlerden müstağnidir yani alemlere ve içindekilere muhtaç değildir alemin ve alem içindeki hiç bir şeyin bir parçası veya bölütü olamaz bunu önce kafana iyice bir yerleştir. Rahman Rahim olan Allah'ın adıyla 1- De ki: O Allah, birdir. 2- Allah, Samed'dir (herşey O'na muhtaçtır, o, hiçbir şeye muhtaç değildir). 3- O, doğurmamıştır ve doğurulmamıştır. 4- Ve hiçbir şey O'nun dengi değildir. Hiç bir varlık Allah'tan ayrı olamaz!! "La mevcude illa hu" derler mesela Allah'la bütünleşme, onda yok olma... "Hiç bir şeyy" yoktur ki O'nun dengi olsun... Allah'ın varlığı karşısında var olmak istemek var, bir de azametin bilincinde olup sessizce ONA DÖNMEK var... Neden bu kadar hiddetle şirk diyorsun ki buna... Allah herşeyi kuşatmıştır. Onun "parçası" demekle anlatılmak istenen "tezahürü" yani O'nun varlığının "SONUCU" olmak demektir. Biz olmasak bizim yerimize başka sonuçlar olsa da O mutlaktır. Bizler faniyiz ok ? O kadimdir biz geçiciyiz, ta ki ona dönene kadar ben bu şekilde düşünüyorum. Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
197272 Yanıtlama zamanı: Ağustos 24, 2008 Paylaş Yanıtlama zamanı: Ağustos 24, 2008 yoganın kendisinde şirk mantralar dolu zaten. inanmıyorsan ispatı burada. http://www.estanbul.com/meditasyon-yoga/31467-yoga-yapanlar-dikkat-cok-onemli-hayati-bir-konu-lutfen-bakin.html Alıntı Yorum bağlantısı Diğer sitelerde paylaş More sharing options...
Önerilen Mesajlar
Sohbete katıl
Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.