Jump to content

İş Bulmak İçin (Ben Denedim)


Guest KUZU

Önerilen Mesajlar

selamü aleyküm arkadaşlar ben 1 sene önce işten çıkmıştım ve bu sene hiç ve hiç çalışmayı düşünmüyordum ve bu siteyi görmüştüm iş ve dilek için dualar vardı çok okumadım ama 5-6 sefer filan sizide yanılmak istemem ama aradan 15-20 filan geçti yakın akrabamdan biri tel açtı bizim yandaki şirket eleman arıyor seni alalım buraya dedi.ben biraz ık mık ettim çünkü çalışma hevesim yoktu kararlıydım bu sene çalışmayı düşünmüyordum ve tatile gitmeyi istiyodum.görüşmeye gel bi konuş bakalım dedi şartları şu bu dedi.iyi tamam dedim ozaman.ve görüşmeye geldim hi bi şekilde fiyat şu bu konuşmadık sadece çalışmak istiyomusun ne şirkett bana şartlarını söyledi nede ben.ertesi gün ben işe başladım ve maaş zamanı geldiği zaman şartları konuştuk:)şimdi 2 ay oldu gireli..sadece şunu söylimki allaha sığının allahdan hayırlısını isteyin herzamn.eş ve iş için hep hayırlısını dileğin.umudunuzu yitirmeyin.ben hesapda yokken işe girdim ve halen daha şaşırırım ...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Allah razı olsun sizden Arkadaşlar, ben yaklaşık iki haftadır uyguluyorum henüz bir gelişme yok. Allah'ım inşallah hayırlı güzel kapılar açar hepimize.

 

Bir sorum olacak bayanlar özel günlerinde suyu içmeye devam edebilirler mi? Lütfen bu konuda yardımcı olursanız sevinirim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Kadınların hayz halindeyken tek bir ayeti okumaları haramdır.Temizlendikden sonra bu ayetlerin okunması gerekir..Hanımlara buradan bir tavsiyem var.Lütfen regl halindeyken kesinlikle ayet okumayınız.Acele etmenize gerek yok.Regl hali bitince gusül abdestinden sonra dilediğiniz kadar okuyabilirsiniz.Kur'an'ı abdestsizde ellemeyin sakın...

--------------------

YUSUF SURESİ

 

 

54. Ve hükümdar dedi ki: Onu bana getirin, onu kendime tahsis edeyim. Vaktaki onunla konuştu Dedi ki: Şüphesiz sen bizim yanımızda makam sahibi ve güvenilir birisin.

 

55. Hz. Yûsuf da dedi ki: Beni yurdun hazineleri üzerine tayin et, muhakkak ki, ben çok iyi korurum, bu işi bilirim.

56. Ve öylece Yûsuf için o yerde bir makam, bir selâhiyet verdik. Oradan dilediği yerde ikâmet eder idi. Biz dilediğimize rahmetimizi nasib ederiz. Ve iyilik edenlerin mükâfatını zayi etmeyiz.

 

Arkadaşlar.56 ıncı ayetin mealine dikkat edin.Allah bu ayette "dilediğimize rahmetimizi nasip ederiz" diyor.Yani rahmet kelimesinin anlamı çoktur...Rızık, iş, merhamet, iyilik, ihsan basiret hep rahmet anlamındadır...

 

Bir de "iyilik edenlerin mükafatını zayi etmeyiz" buyuruyor.Yani herkesçe sevilen sayılan, herkese faydası olan bir de 5 vakit namazlarını kılanlar için bu ihsanı zayi etmeyiz demek istiyor..

Biz kullar aceleci olduğumuzdan dolayı, Mevla Teala'ya isyan etmeyelim diyorum..Duanın kabulü O'na aittir.Duaları kötü maksatlarla okumak ve kullanmak haramdır....Bu size verilenler dua değil ayettir.Demek ki dileklerin olması için bu ayetlerde sır yatmaktadır...

 

Sizin yapacağınız tek şey, kayıtsız şartsız Allah'a güvenmektir."Acabalarla" bir yerlere varılamaz.Tam teslimiyetle işiniz hal olunur Bi-iznillahi Teala...

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş
Kadınların hayz halindeyken tek bir ayeti okumaları haramdır.Temizlendikden sonra bu ayetlerin okunması gerekir..Hanımlara buradan bir tavsiyem var.Lütfen regl halindeyken kesinlikle ayet okumayınız.Acele etmenize gerek yok.Regl hali bitince gusül abdestinden sonra dilediğiniz kadar okuyabilirsiniz.Kur'an'ı abdestsizde ellemeyin sakın...

 

 

Teşekkür ederim cevabınız için okunmayacağını biliyordum, ara vermemek için suya konulan uygulamasını yapmıştım. Anladığım kadarıyla suyu da içmemem gerekiyor.

 

Allah razı olsun çok teşekkür ederim.

İleti bağlantısı
Diğer sitelerde paylaş

Sohbete katıl

Şimdi mesaj yollayabilir ve daha sonra kayıt olabilirsiniz. Hesabınız varsa, şimdi giriş yaparak hesabınızla gönderebilirsiniz.

Misafir
Bu konuyu yanıtla...

×   Farklı formatta bir yazı yapıştırdınız.   Lütfen formatı silmek için buraya tıklayınız

  Only 75 emoji are allowed.

×   Bağlantınız otomatik olarak gömülü hale getirilmiştir..   Bunun yerine bağlantı şeklinde gösterilsin mi?

×   Önceki içeriğiniz geri yüklendi.   Düzenleyiciyi temizle

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Yeni Oluştur...